Witaj Graczu! Skoro tu trafiłeś, to znaczy, że poszukujesz czegoś naprawdę mocnego. Poszukujesz gry, która zabierze Cię do świata tak silnych doznań, że nie będzie już powrotu do rzeczywistości...
Na czym polega nasza gra? Zasady są proste.
Oto podwórko. Grasują na nim dwa skrzaty. Jeden bardziej, drugi mniej złośliwy. Cel gry jest dość niejasny, ponieważ masz za zadanie ochraniać skrzaty i troszczyć się o nie, podczas gdy one...próbują wykończyć... Ciebie. To właśnie czyni naszą grę tak wyjątkową - ten nowatorski pomysł producenta, gdy cel gry staje w pozornej sprzeczności z Twoim przetrwaniem!
Plansza jest dość prosta. Po prawej trawa, po lewej las. Na środku dom. Na planszy ukryte są miejsca-pułapki: miska psa, z której młodszy skrzat ciągle wylewa wodę (sobie na głowę), wydeptana ziemia, w której starszy skrzat macza zabawkę i notorycznie ją oblizuje, kilka zakurzonych miejsc, gdzie młodszy skrzat lubi przebywać i po chwili cały jest czarny od ziemi. Pułapki zastawiają też same skrzaty - młodszy lubuje się w śmierdzącej, lepkiej mazi - gdy w nią wdepniesz, tracisz pół godziny czasu gry na szorowanie siebie, butów i wszystkiego dookoła. Nawet jeśli nie wdepniesz w zasadzkę, to samo jej zastawienie przez skrzata obliguje Cię do szorowania miejsca jej występowania. Cel podrzędny gry - zapobiegać!
Oba skrzaty wynoszą z domu przedmioty należące do Ciebie i perfidnie chowają na terenie planszy. Cel podrzędny - szukać, odnaleźć wszystkie i jednocześnie zapobiegać wynoszeniu następnych!
Na planszy jest też miejsce niebezpieczne zarówno dla Ciebie jak i Twoich skrzatów - to kleszczoland. Oddzielony jest niskim płotkiem i tutaj pojawia się kolejne zadanie w grze - młodszy skrzat nauczył się przez ten płotek przełazić. Cel podrzędny - nie dopuścić, by skrzaty znalazły się na terenie kleszczolandu.
Skrzaty nie mogą mieć mokrych spodni - to zasada główna całej gry. Jeśli dopuścisz, że będę biegały mokre dłużej niż 10 minut - tracisz cały zapis gry i zaczynasz od nowa (pochorują się!). Cel podrzędny - Skrzaty powinny być SUCHE. Pamiętaj - skrzaty co jakiś czas moczą się samoczynnie, szczególnie młodszy.
Młodszy lubi tez sobie pokrzyczeć - jeśli skrzat krzyczy dłużej niż 10 minut - wracasz na start. Mieszkańcy okolicznych plansz nie mogą być narażeni na długotrwały hałas. Cel podrzędny - utrzymać względną cisze i spokój na planszy.
Cel główny gry to przeżyć i zachować skrzaty w dobrej kondycji. Proste prawda? Ale właśnie ta prostota czyni naszą grę tak fascynującą i wciągającą!
Jeśli nadal nie czujecie się przekonani do zagrania w naszą nowoczesną grę, mamy dla Was prawdziwy rarytas! Producent zaskoczył wszystkich klientów! Każdy gracz zna ten ból i pustkę, gdy po przejściu wszystkich poziomów gra się kończy. Grając w naszą grę nie doświadczysz tej straty! U nas nigdy nie zobaczysz napisu GAME OVER!
Chyba, że wyzioniesz ducha....
Albo zrobią to skrzaty.
To co? Gramy?
A nie można wydzielić i ogrodzić siatką części terenu - tej suchej, bez psich misek, błota itp. - kupić parę "zabawek" na dwór i wprowadzić zasadę, że bawimy się TYLKO tutaj?
OdpowiedzUsuńIza